Administrator principal sisteme software (Aplicații)
Direcția soluții digitale
Serviciul sisteme de aplicații și baze de date
Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 29 noiembrie 2024
Informații generale
Durata contractului:nedeterminată
Localitatea unde se desfășoară activitatea: București
Responsabilitățile postului:
- asigură implementarea, testarea și administrare tehnică a aplicațiilor companiei, în toate fazele de dezvoltare a produselor: proiectare, dezvoltare și producție;
- automatizează procesele administrative aferente aplicațiilor informatice și celorlalte componente logice din aria de responsabilitate;
- efectuează upgrade-uri, aplicarea de patch-uri și migrarea efectivă a aplicațiilor și celorlalte componente logice din aria de responsabilitate;
- utilizează instrumentele de monitorizare adecvate și realizează configurările necesare pentru asigurarea performanței optime;
- propune calendarul și structura modificărilor necesare pentru îmbunătățirea aplicațiilor și celorlalte componente logice din aria de responsabilitate;
- implementează strategiile optime pentru asigurarea unui nivel de disponibilitate adecvat și pentru restaurarea funcționării în caz de dezastru;
- implementează măsurile de securitate conform politicilor interne si celor mai bune practici în securitatea sistemelor de aplicații.
Studii, experiență profesională și competențe:
Condiții obligatorii:
- studii superioare absolvite cu examen de licență;
- experiență profesională de minimum 5 ani în posturi cu studii superioare;
- cunoştinţe privind bazele de date relaționale;
- cunoștințe privind arhitectura sistemelor informatice;
- cunoştinţe solide privind limbajul SQL: expresii, condiţii şi operatori, funcţii, clauze, joncţiuni, interogări;
- cunoștințe solide de PL/SQL;
- cunoștințe bune privind XML (Extensible Markup Language) și modul de utilizare al acestuia;
- cunoștințe solide privind instalarea, configurarea și administrarea serverele de aplicații: IBM WebSphere Application Server sau Oracle Weblogic;
- cunoștințe de operare pe calculator: suita de programe MS Office (cel puțin Word, Excel, Outlook);
- cunoștințe de limba engleză – nivel mediu.
Constituie avantaj:
- cursuri administrare IBM WebSphere Application Server sau Oracle WebLogic Application Server;
- cunoştinţe privind Oracle eBS;
- cunoștințe privind sistemele informatice cu înaltă disponibilitate (High Availability);
- cunoștințe privind limbaje de scripting;
- cunoștințe privind sistemele de operare de tip Linux.
Competenţe comportamentale:
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională;
- managementul relațiilor strategice.
Pachetul de beneficii
Financiar
Componentă variabilă din care pot face parte:
- prime anuale în cuantum de maximum 2,8 salarii
- participare la profit (în funcție de rezultatele băncii)
- bonus anual de performanță (în funcție de rezultatele evaluării)
- avantaje financiare acordate salariaților pentru diverse evenimente (pentru copiii minori cu ocazia Zilei Internaționale a Copilului și a Crăciunului, pentru nașterea fiecărui copil etc.)
- abonament de servicii medicale
Timp liber
- 25 de zile de concediu de odihnă
- 1-3 zile de concediu suplimentar, în funcție de vechimea în Banca Națională a României
- zile libere plătite în cazul unor evenimente personale
- facilități de recreere în BNR sau în cadrul altor bănci centrale din UE, în baza acordurilor de colaborare
Dezvoltare
- programe de perfecționare profesională în țară sau străinătate
- mobilitate internă funcțională sau geografică în cadrul diferitelor structuri organizatorice ale BNR, precum și posibilitatea de a aplica la posturi în cadrul SEBC sau al altor instituții internaționale (EBA, SRB, IMF etc.)
- posibilitatea decontării cheltuielilor ocazionate de obținerea și menținerea certificărilor naționale/internaționale sau a taxelor anuale de membru în funcție de specificul activității
- posibilitatea participării la grupuri de lucru internaționale/ comitete în cadrul SEBC, EBA, SRB
- acces la Biblioteca BNR
Condiții de lucru
- program de lucru flexibil
- maximum 5 zile de telemuncă pe lună (în funcție de eligibilitate)
Modalitatea de aplicare
Până cel târziu în data de 29 noiembrie 2024, transmiteți pe adresa de e-mail Cariere[at]bnro.ro, următoarele documente:
- Formularul de aplicare: pdf ;
- Curriculum Vitae - model european: pdf sau doc ;
- Copia actului de identitate.
Primirea aplicației vă va fi confirmată printr-o notificare automată transmisă de pe adresa Cariere[at]bnro.ro. Dacă nu ați primit notificarea, vă rugăm să verificați dacă mesajul respectă Regulile de transmitere a documentelor. Primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.
Atenție !
- Transmiteți mesajul de pe adresa dumneavoastră de e-mail, cea declarată în Formularul de aplicare. Aceasta va fi utilizată pe tot parcursul procesului de recrutare.
- Documentele transmise nu vor fi parolate.
- Mărimea e-mail-ului nu trebuie să depășească 15 MB.
Documentele primite vor fi analizate din perspectiva îndeplinirii condițiilor obligatorii referitoare la experiența profesională și studiile solicitate pentru post, precum și a respectării Criteriilor generale de acceptare a unei candidaturi. În maximum 2 zile lucrătoare după termenul limită de aplicare, veți fi informat prin e-mail, cu privire la admiterea sau respingerea aplicației.
Niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate de BNR.
Etape de selecție
Interviu cu structura de specialitate |
La sediul BNR/Online |
Testare psihometrică |
Online |
Interviu cu Direcția resurse umane pentru stabilirea compatibilității cu postul |
Online (MS Teams) |
Interviurile sunt evaluate cu calificativul admis/ respins.
Participarea la probele menționate mai sus este condiționată de promovarea probei anterioare.
Detalii referitoare la data și locul de desfășurare vă vor fi transmise prin e-mail. Data susținerii interviului poate fi modificată în cazul în care se prelungește perioada de înscriere. Prelungirea poate interveni atunci când numărul candidaților este mai mic sau egal cu 3.
TEMATICĂ
- Reglementarea organizării și funcționării Băncii Naționale a României;
- Limbajul SQL: expresii, condiții si operatori, funcții, clauze, joncțiuni, interogări, manipularea datelor, crearea si întreținerea tabelelor, crearea vederilor si a indecsilor;
- Sisteme de gestiune a bazelor de date: concepte, definiții, componente, funcții, arhitectură;
- Instalarea, configurarea și actualizarea serverelor de aplicații;
- XML - Extensible Markup Language.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României
- Building and Managing PL/SQL Program Units https://www.oracle.com/ro/database/technologies/appdev/plsql.html;
- Documentație relevantă Oracle WebLogic Application Server;
- Documentație relevantă IBM WebSphere Application Server;
- Documentație relevantă Extensible Markup Language.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite aici.
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, pe adresa Cariere[at]bnro.ro.