Tehnician
Sucursala regională Cluj
Serviciul administrare resurse
Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 8 octombrie 2024
Informații generale
Durata contractului: nedeterminată
Localitatea unde se desfășoară activitatea: Cluj-Napoca
Responsabilitățile postului:
- supravegherea permanentă a monitoarelor și funcționarea centralelor de efracție și avertizare la incendiu;
- supravegherea stării de activare/dezactivare a întregului sistem de efracție prin intermediul sinopticelor calculatoarelor de prelucrare a informațiilor;
- activarea/dezactivarea zonelor (cele aferente dispeceratului) sistemului de efracție;
- supravegherea senzorilor de detecție a începutului de incendiu prin intermediul calculatorului aferent;
- consemnarea în registre a problemelor apărute și a cazurilor de nefuncționare a sistemului complex de supraveghere și alarmare, conform procedurilor interne;
- monitorizarea respectării regulilor de securitate și acces în sediul sucursalei regionale și în spațiile cu acces controlat, utilizând sistemul de televiziune cu circuit închis;
- înregistrarea video, în situații critice, a imaginilor din zonele controlate.
Studii, experiență profesională și competențe:
Condiții obligatorii:
- studii medii absolvite cu examen de bacalaureat, de preferință în profil tehnic;
- cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office.
Constituie avantaj:
- certificare de tehnician sisteme de securitate;
- certificări/specializări în domeniul apărării împotriva incendiilor și/sau protecției civile.
Competenţe comportamentale:
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională;
- orientare către client.
Pachetul de beneficii
Financiar
Componentă variabilă din care pot face parte:
- prime anuale în cuantum de maximum 2,8 salarii
- participare la profit (în funcție de rezultatele băncii)
- bonus anual de performanță (în funcție de rezultatele evaluării)
- avantaje financiare acordate salariaților pentru diverse evenimente (pentru copiii minori cu ocazia Zilei Internaționale a Copilului și a Crăciunului, pentru nașterea fiecărui copil etc.)
- abonament de servicii medicale
Timp liber
- 25 de zile de concediu de odihnă
- 1-3 zile de concediu suplimentar, în funcție de vechimea în Banca Națională a României
- zile libere plătite în cazul unor evenimente personale
- facilități de recreere în BNR sau în cadrul altor bănci centrale din UE, în baza acordurilor de colaborare
Dezvoltare
- programe de perfecționare profesională în țară sau străinătate
- mobilitate internă funcțională sau geografică în cadrul diferitelor structuri organizatorice ale BNR
- posibilitatea decontării cheltuielilor ocazionate de obținerea și menținerea certificărilor naționale/internaționale sau a taxelor anuale de membru în funcție de specificul activității
Condiții de lucru
- program de lucru flexibil
Modalitatea de aplicare
Până cel târziu în data de 8 octombrie 2024, transmiteți pe adresa de e-mail Cariere[at]bnro.ro, următoarele documente:
- Formularul de aplicare: pdf ;
- Curriculum Vitae - model european: pdf sau doc ;
- Copia actului de identitate.
Primirea aplicației vă va fi confirmată printr-o notificare automată transmisă de pe adresa Cariere[at]bnro.ro. Dacă nu ați primit notificarea, vă rugăm să verificați dacă mesajul respectă Regulile de transmitere a documentelor. Primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.
Atenție !
- Transmiteți mesajul de pe adresa dumneavoastră de e-mail, cea declarată în Formularul de aplicare. Aceasta va fi utilizată pe tot parcursul procesului de recrutare.
- Documentele transmise nu vor fi parolate.
- Mărimea e-mail-ului nu trebuie să depășească 15 MB.
Documentele primite vor fi analizate din perspectiva îndeplinirii condițiilor obligatorii referitoare la experiența profesională și studiile solicitate pentru post, precum și a respectării Criteriilor generale de acceptare a unei candidaturi. În maximum 2 zile lucrătoare după termenul limită de aplicare, veți fi informat prin e-mail, cu privire la admiterea sau respingerea aplicației.
Niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate de BNR.
Etape de selecție
Testare scrisă |
La sediul BNR |
Interviu cu structura de specialitate |
La sediul BNR |
Testare psihometrică |
Online |
Interviu cu Direcția resurse umane pentru stabilirea compatibilității cu postul |
Online (MS Teams) |
Proba scrisă este evaluată cu notă până la 10, nota minimă de promovare fiind 7.
Interviurile și testarea practică sunt evaluate cu calificativul admis/ respins.
Participarea la probele menționate mai sus este condiționată de promovarea probei anterioare.
Testarea scrisă va avea loc în data de 17 octombrie 2024. Detalii referitoare la locul de desfășurare vă vor fi transmise prin e-mail. Data susținerii testării scrise poate fi modificată în cazul în care se prelungește perioada de înscriere. Prelungirea poate interveni atunci când numărul candidaților este mai mic sau egal cu 3.
TEMATICĂ
- Reglementarea organizării și funcționării Băncii Naționale a României;
- Protecția informațiilor secrete de serviciu, respectiv a secretului profesional, conform cadrului legal în vigoare;
- Cerințele legale privind protecția valorilor în general, respectiv a valorilor specifice în domeniul bancar, în particular.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României
- Legea nr.333/2003 privind protecția bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, cu modificările și completările ulterioare;
- H.G. nr.585/2002 pentru aprobarea standardelor naționale de protecție a informațiilor clasificate;
- H.G.nr.781/2002 privind protecția informațiilor secret de serviciu.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite aici.
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, pe adresa Cariere[at]bnro.ro.