Referent de specialitate
Direcția tehnică și mentenanță
Serviciul tehnic mentenanță utilaje, echipamente și instalații
Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 29 noiembrie 2023
Informații generale
Durata contractului: nedeterminată
Localitatea unde se desfășoară activitatea: București
Responsabilitățile postului:
- asigură mentenanța echipamentelor/instalațiilor de climatizare/ventilație pentru imobilele Băncii Naționale a României;
- elaborează specificații tehnice privind achiziţia serviciilor/lucrărilor de mentenanță pentru echipamentele/instalațiile de climatizare/ventilație pentru imobilele Băncii Naționale a României;
- participă ca titular/înlocuitor în comisiile de evaluare oferte;
- derulează, monitorizează și asigură evidența plăților pentru contractele/comenzile de achiziție publică ce au ca obiect servicii/lucrări de mentenanță pentru echipamentele/instalațiile de climatizare/ventilație din dotarea imobilelor Centralei BNR și Sucursalei regionale București precizate la pct.2;
- urmăreşte execuţia serviciilor/lucrărilor din punct de vedere al cantităţii, calităţii și respectării termenelor contractuale şi participă la toate fazele de execuţie ale acestora, recepționează serviciile/lucrările care fac obiectul contractelor/comenzilor pe care le are în derulare și participă în cadrul comisiilor de recepție;
- verifică situaţiile serviciilor/lucrărilor de mentenanță pentru echipamentele/instalațiile de climatizare/ventilație aferente contractelor/comenzilor derulate, devizele și facturile întocmite de prestatori, confirmă prestația și le transmite Direcției buget și analiză financiară în vederea obținerii vizei de control;
- implementează și administrează programul de evidență centralizată al utilajelor/echipamentelor și instalațiilor care fac obiectul de activitate al serviciului.
Studii, experiență profesională și competențe:
Condiții obligatorii:
- studii universitare absolvite cu examen de licență în domeniul instalațiilor pentru construcții;
- experiență profesională de minimum 3 ani pe posturi cu studii superioare în domeniul instalațiilor pentru construcții;
- cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office;
- cunoașterea limbii engleze – nivel mediu.
Competenţe comportamentale:
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională;
- orientare către client.
Pachetul de beneficii
Financiar
Componentă variabilă din care pot face parte:
- prime anuale în cuantum de maximum 2,6 salarii
- participare la profit (în funcție de rezultatele băncii)
- bonus anual de performanță (în funcție de rezultatele evaluării)
- avantaje financiare acordate salariaților pentru diverse evenimente (pentru copiii minori cu ocazia Zilei Internaționale a Copilului și a Crăciunului, pentru nașterea fiecărui copil etc.)
- abonament de servicii medicale
Timp liber
- 25 de zile de concediu de odihnă
- 1-3 zile de concediu suplimentar, în funcție de vechimea în Banca Națională a României
- zile libere plătite în cazul unor evenimente personale
- facilități de recreere în BNR sau în cadrul altor bănci centrale din UE, în baza acordurilor de colaborare
Dezvoltare
- programe de perfecționare profesională în țară sau străinătate
- mobilitate internă funcțională sau geografică în cadrul diferitelor structuri organizatorice ale BNR, precum și posibilitatea de a aplica la posturi în cadrul SEBC sau al altor instituții internaționale (EBA, SRB, IMF etc.)
- posibilitatea decontării cheltuielilor ocazionate de obținerea și menținerea certificărilor naționale/internaționale sau a taxelor anuale de membru în funcție de specificul activității
- posibilitatea participării la grupuri de lucru internaționale/ comitete în cadrul SEBC, EBA, SRB
- acces la Biblioteca BNR
Condiții de lucru
- program de lucru flexibil
- maximum 5 zile de telemuncă pe lună (în funcție de eligibilitate)
Modalitatea de aplicare
Până cel târziu în data de 29 noiembrie 2023, transmiteți pe adresa de e-mail Cariere[at]bnro.ro, următoarele documente:
- Formularul de aplicare: pdf
;
- Curriculum Vitae - model european: pdf
sau doc
;
- Copia actului de identitate.
Primirea aplicației vă va fi confirmată printr-o notificare automată transmisă de pe adresa Cariere[at]bnro.ro. Dacă nu ați primit notificarea, vă rugăm să verificați dacă mesajul respectă Regulile de transmitere a documentelor. Primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.
Atenție !
- Transmiteți mesajul de pe adresa dumneavoastră de e-mail, cea declarată în Formularul de aplicare. Aceasta va fi utilizată pe tot parcursul procesului de recrutare.
- Documentele transmise nu vor fi parolate.
- Mărimea e-mail-ului nu trebuie să depășească 15 MB.
Documentele primite vor fi analizate din perspectiva îndeplinirii condițiilor obligatorii referitoare la experiența profesională și studiile solicitate pentru post, precum și a respectării Criteriilor generale de acceptare a unei candidaturi. În maximum 2 zile lucrătoare după termenul limită de aplicare, veți fi informat prin e-mail, cu privire la admiterea sau respingerea aplicației.
Niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate de BNR.
Etape de selecție
Testare scrisă |
La sediul BNR |
Interviu cu structura de specialitate |
La sediul BNR |
Testare psihometrică |
Online |
Interviu cu Direcția resurse umane pentru stabilirea compatibilității cu postul |
Online (MS Teams) |
Proba scrisă este evaluată cu notă până la 10, nota minimă de promovare fiind 7.
Interviurile și testarea practică sunt evaluate cu calificativul admis/ respins.
Participarea la probele menționate mai sus este condiționată de promovarea probei anterioare.
Testarea scrisă va avea loc în data de 14 decembrie 2023. Detalii referitoare la locul de desfășurare vă vor fi transmise prin e-mail. Data susținerii testării scrise poate fi modificată în cazul în care se prelungește perioada de înscriere. Prelungirea poate interveni atunci când numărul candidaților este mai mic sau egal cu 3.
TEMATICĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României, obiectivul fundamental şi principalele atribuţii ale Băncii Naţionale a României;
- Tipuri de contracte de achiziţie publică, reguli aplicabile pentru atribuirea contractului de achiziţie publică;
- Normativul I5-2010.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României;
- Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, (Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 390/23.05.2016), cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotarârea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului – cadru din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice (Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 423 din 06.06.2016), cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul nr.1695 din 22.06.2011 pentru aprobarea reglementărilor tehnice “Normativ pentru proiectarea, executarea și exploatarea instalațiilor de ventilare și climatizare” indicativ I5-2010 (Monitorul Oficial al Românieinr.504 din 15.07.2011);
- Website-ul BNR: www.bnro.ro
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite aici.
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, pe adresa Cariere[at]bnro.ro.