Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553
Fochist - 2 posturi
Tipul contractului: durată nedeterminată
Direcția tehnică și mentenanță
Serviciul tehnic mentenanță utilaje, echipamente și instalații
Localitatea unde se desfășoară activitatea: sediul central București
Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 28 mai 2021
Modalitatea de desfășurarea a probelor de selecție: la sediul BNR și la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.
Atribuţiile principale ale posturilor
- îndeplinește atribuția de fochist în centralele din dotarea imobilelor Centralei Băncii Naționale a României și Sucursalei regionale București;
- asigură executarea serviciilor/lucrărilor de mentenanță la echipamentele/instalațiile sanitare, de alimentare cu apă potabilă, canalizare, ape pluviale, încălzire, gaze naturale, echipamentele/instalațiile electrice și echipamentele/instalațiile de climatizare/ventilație pentru imobilele Centralei Băncii Naționale a României și Sucursalei regionale București pe perioada în care nu îndeplinește atribuția de fochist;
- verifică etapele de servicii/lucrări de mentenanță (service, întreținere, reprații) la echipamente/instalațiile sanitare, de alimentare cu apă potabilă, canalizare, ape pluviale, încălzire, gaze naturale, centrale termice (cazane, arzătoare, vase de expansiune, hidrofoare, supape de presiune, ș.a.), echipamentele/instalațiile electrice și echipamentele/instalațiile de climatizare/ventilație pentru imobilele Centralei Băncii Naționale a României și Sucursalei regionale București, împreuna cu personalul de specialitate al contractantului;
- asigură/supraveghează executarea serviciilor/lucrărilor de mentenanţă (service/întreținere/reparații) în parametrii de calitate stabiliţi în contractul de achiziție publică de servicii/lucrări, sub directa coordonare a responsabilului de contract;
- stabileşte necesarul de materiale în colaborare cu expertul/referentul de specialitate şi solicită aprovizionarea în timp util, în vederea executării lucrărilor repartizate;
- răspunde de integritatea şi utilizarea sculelor, utilajelor,echipamentelor, aparatelor, dispozitivelor, uneltelor, etc., pe care le are în dotare;
- identifică şi delimitează instalaţiile/dotările sau părțile din instalaţiile/dotările la care urmează a se efectueze intervenţii, reparaţii, etc.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă profesională
- studii medii sau generale;
- deținerea autorizaţiei de fochist clasa C emisă de ISCIR valabilă.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională.
Desfășurarea procesului de recrutare și selecție
Etape de selecție și probe aferente acestora:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin: test practic și interviu profesional.
- evaluarea compatibilităţii cu postul prin interviu.
Important!
- data de susținere a evaluării cunoştinţelor de specialitate va fi stabilită de reprezentanții desemnați pentru selecția candidaților şi va fi comunicată prin e-mail candidaţilor.
- pentru testele profesionale scrise (dacă este cazul) susținute online este necesar accesul la Internet și la un computer/laptop cu MS Word și Excel instalate. Subiectele se primesc din partea Direcției resurse umane pe adresa de e-mail a candidatului, la data si ora stabilite pentru desfășurarea testului. Rezolvarea acestora se transmite către Direcția resurse umane prin utilizarea acelorași adrese de e-mail și cu respectarea termenului limită comunicat în mesajul prin care au fost transmise subiectele.
- pentru susținerea interviurilor aferente etapelor de selecție este necesar să dispuneți de un echipament funcțional specific desfășurării unei videoconferințe (respectiv computer/laptop/smartphone) care să permită folosirea unui microfon și a unei camere video; interviurile se vor desfășura prin intermediul aplicației gratuite Microsoft Teams și prin accesarea unui link transmis, în prealabil, de Direcția resurse umane.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României. Obiectivul fundamental al Băncii Naţionale a României. Principalele atribuţii ale Băncii Naţionale a României. Secretul profesional;
- Domeniul de aplicare a prescripţiei tehnice PTC 9/2010;
- Modul de organizare a sălii cazanelor;
- Personalul de deservire şi organizarea muncii în centrala termică;
- Evidenţa exploatării cazanelor;
- Pregătirea cazanului pentru aprinderea focului;
- Aprinderea focului;
- Pornirea cazanului;
- Funcţionarea cazanului;
- Oprirea, răcirea şi golirea cazanului.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Prescripţia tehnică a Inspecţiei de stat pentru controlul cazanelor, recipientelor sub presiune şi instalaţiilor de ridicat PTC 9/2010 publicat în Monitorul Oficial al României Partea I, nr.385bis/10.06.2010;
- Legea nr. 64/2008, privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 240 din 27 martie 2008, cu modificările şi completările ulterioare;
- Website-ul BNR: www.bnro.ro.
Modalitatea de aplicare
În vederea depunerii candidaturii pentru un post vacant, candidaţii transmit următoarele documente:
- Formular de aplicare: pdf
;
- Curriculum Vitae - model european: pdf
, doc
;
- Copia actului de identitate.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- expeditorul utilizează adresa de e-mail înscrisă în formularul de aplicare și nu folosește adrese de e-mail care sunt generate automat de aplicații sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fișiere în care se anunță link-urile de descărcare a fișierelor). Documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate, iar aplicația nu va fi acceptată;
- nu se vor transmite atașamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite atașamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor nu se vor include link-uri către site-uri web.
Modalitatea corectă de aplicare implică:
- transmiterea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro, cu respectarea regulilor de transmitere a documentelor prin e-mail;
- primirea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro până la expirarea termenului limită de înscriere.
Important!
- aplicațiile care nu conțin documentele mai sus enumerate ori care nu sunt transmise în termenul menționat în prezentul anunț, nu sunt acceptate.
- niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate pentru ocuparea unor posturi vacante.
- primirea documentelor este comunicată fiecărui aplicant printr-un e-mail transmis de pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro. Dacă această notificare nu este primită în cel mult 2 zile lucrătoare de la transmiterea aplicației, înseamnă că documentele nu au fost primite de Banca Națională a României. În această situație este necesar ca aplicantul să verifice dacă mesajul electronic prin care a trimis documentele a respectat regulile de transmitere a documentelor prin e-mail, menționate în prezentul anunț. Menționăm că primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.
Înscrierea candidatului
- aplicația și informațiile aferente acesteia sunt analizate de Banca Națională a României, prin prisma respectării condițiilor de ocupare a postului vacant, a documentelor și a termenului de transmitere.
- acceptarea sau, după caz, respingerea candidaturii se comunică fiecărui candidat prin e-mail, în maximum 2 zile lucrătoare de la finalul perioadei de depunere a candidaturilor.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro.