Centrală


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Auditor intern


Direcția Audit Intern

Serviciul audit general 2

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 19 decembrie 2018

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • participă la misiuni de audit intern (de asigurare, de consultanță sau de investigație, inclusiv de natură IT&C) efectuate la structurile organizatorice din BNR și la entități externe la care BNR deține interese;
  • informează superiorul ierarhic asupra eventualelor indicii despre existența fraudelor pentru aplicarea procedurilor legale;
  • participă la constituirea/actualizarea universului de audit al BNR, inclusiv de natură IT&C, la solicitarea superiorului ierarhic;
  • participă la elaborarea metodologiei de lucru pentru activitatea de audit intern, inclusiv de natură IT&C, în conformitate cu standardele internaționale aplicabile, la solicitarea superiorului ierarhic;
  • participă la elaborarea materialelor care privesc activitatea direcției, la solicitarea superiorului ierarhic.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă al următoarelor instituții de învățământ superior: Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației sau echivalent, Facultatea de Automatică şi Calculatoare sau echivalent, Facultatea de Inginerie Aerospațială sau echivalent, Facultatea de Matematică și Informatică sau echivalent, Facultatea de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică sau echivalent sau absolvent cu examen de licenţă al altor facultăți cu profil tehnic sau în domeniul ştiinţelor economice;
  • deținerea unei certificări internaționale în domeniul auditului (CISA, CIA, ISO 27000, COBIT, CISSP ș.a.) sau IT&C (CISCO) constituie un avantaj;
  • cunoștințe de operare pe calculator: pachetul Microsoft Office;
  • cunoașterea limbii engleze;
  • experiență profesională în domeniului auditului intern de minimum 1 an, dovedită cu documente;
  • experiență în domeniul auditului IT sau în domeniul IT&C constituie un avantaj;
  • capacitate de analiză, sinteză, redactare, comunicare.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanță;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • managementul relațiilor strategice.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 19 decembrie 2018 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 10 ianuarie 2019.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE