BNR Centrală


Relaţii suplimentare:
Tel: +4021.313.04.10
 int:    2526

Expert principal


Postul de expert principal reprezintă o funcţie superioară de execuţie, este încadrat în Direcţia rezoluţie bancară şi se află în subordonarea directă a conducătorului structurii organizatorice (director).



Atribuţii principale ale postului

  • dezvoltarea contribuțiilor BNR la proiectele europene de reglementare a sistemului financiar în ansamblu şi, în particular, la cele specifice rezoluției bancare;
  • elaborarea planurilor de rezoluţie şi asigurarea consistenței acestora cu practicile europene;
  • pregătirea cadrului necesar operaționalizării acţiunilor de rezoluţie.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă;
  • deţinerea unei diplome* de master şi/sau doctorat;
  • experiență profesională de minimum 5 ani, relevantă pentru postul vacant, obţinută în străinătate, în cadrul unor instituţii financiare internaţionale, bănci centrale, bănci comerciale, instituţii de învăţământ superior, institute de cercetare;
  • cunoaşterea limbii engleze;
  • deţinerea cetățeniei române şi, la momentul depunerii aplicației, a unui loc de muncă în străinătate.

* În vederea recunoașterii diplomelor obţinute în străinătate, înainte de data începerii activității, se vor prezenta atestatele de echivalare (sau dovezi de solicitare a echivalării) eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naționale.
 

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanță;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • gândire conceptuală.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 27 octombrie 2017 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • curriculum vitae (model european): pdf , doc ;
  • scrisoare de intenție;
  • diploma de master şi/sau doctorat (după caz);
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea;
  • cartea de identitate/paşaport;
  • document/e care să ateste experiența profesională în străinătate;
  • recomandări din partea angajatorului sau din partea unor profesori/specialiști de renume, după caz.

** În situația în care aveți rude până la gradul al doilea sau soţul/soţia angajate în Banca Naţională a României, aplicaţia dumneavoastră va fi analizată de Direcţia resurse umane în vederea evitării apariţiei unui conflict de interese.
 

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

1. Selecția pe baza documentelor de înscriere
Candidații vor transmite documentele de înscriere prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro, conform calendarului.
2. Selecția pe baza eseurilor
Candidaţii selectați după prima etapă vor transmite prin e-mail un eseu întocmit în limba engleză (6.000–8.000 de cuvinte), în termenul solicitat de Comitetul de administrare a Programului.
3. Evaluarea profilului psihologic și a compatibilității cu postul
Candidații selectați în urma etapei anterioare vor completa on-line un chestionar psihometric.
4. Interviul final
Interviul final va fi susținut în prezența membrilor Comitetului de administrare a Programului, la sediul Băncii Naționale a României, strada Doamnei nr. 8, sector 3, București.

TEMATICI ESEU

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.